DuktigVovve Kundservice

Hitta svaret på din fråga:

1. När kommer min DuktigVovve-box?

DuktigVovve-boxen skickas i mitten av varje månad.

2. Kan jag själv bestämma hur ofta jag vill ha nya DuktigVovve-leveranser?

Javisst! Logga in på Min Sida för att checka datum för din nästa leverans och välja ditt framtida leveransintervall.

3. Hur ofta får vi en ny DuktigVovve-box?

Ni får en ny DuktigVovve-box varja månad - proppfull av godsaker och belöningar. Du kan välja att motta DuktigVovve varannan eller var tredje månad. Logga in på Min Sida för att ändra detta.

4. Vad kostar abonnemang-boxarna från DuktigVovve?

DuktigVovve kostar 279 kr per månad med 99 kr i porto. Liten hund kostar 259 kr pluss porto 99 kr. Just nu kör vi ett väldigt bra erbjudande på det första paketet för nya kunder. Du kan läsa mer om detta på förstasidan av DuktigVovve.se.

5. Kan jag vänta lite med nästa DuktigVovve-leverans?

Javisst! Du kan hoppa över upp till 3 månader. Logga in på Min Sida för att ändra datum för nästa leverans.

6. Kan jag flytta fram betalningen?

Vi är flexibla med betalningsdatumet så länge du säger till innan förfallodatumet. Kontakta kundtjänsten här för att få hjälp med att ändra förfallodatum.

7. Hur kan jag avbeställa mitt abonnemang?

Logga in på Min Sida senast den 20. i månaden du mottar boxen, så kan du ändra/avsluta ditt abonnemang innan nästa box skickas ut. Som ny kund har du hela 14 dgar på dig efter att du mottar första boxen till att göra dina ändringar eller avsluta abonnemanget.

8. Kan jag ändra storleken på min DuktigVovve-box?

Ja, du kan alltid ändra storleken. Kontakta kundtjänsten, då kan de hjälpa dig att ändra detta.